Driedfruits
Cosul tau

Hrisca - 500 g

Hrisca - 500 g
Hrisca - 500 g
Hrisca - 500 g
Hrisca - 500 g
 TRANSPORT GRATUIT in toata tara pentru comenzile de peste 150 Ron!
 CADOU surpriza la comenzile de minimum 150 Ron!

Hrisca reprezinta un produs cu o valoare nutritiva foarte mare. Este bogata in proteine si glucide, contine o cantitate mica de lipide. In hrisca se gasesc microelemente utile ca fosforul, iodul, calciul, fierul, vitaminele din grupa B. Ca aliment, datorita aportului energetic deosebit, este superior cerealelor clasice.

Semintele de hrisca au un gust foarte bun, usor dulceag. Hrisca fiarta se poate adauga la supe, ciorbe sau tocanite, pentru a le da aroma si un gust mai bun.

Este recomandata persoanelor cu asteroscleroza, boli hepatice si de inima, edeme de origine diferita, diabet zaharat, hipertensiune arteriala si anemie.

Hrisca contine mai mult calciu decat graul si este bogata in lisina, un aminoacid pe care organismul uman nu-l produce. Cei care sunt alergici la grau pot beneficia de aceasta alternativa.

Atentie! Produs ambalat in fabrica unde se proceseaza soia, cereale continand gluten, telina, mustar, susan, arahide, fructe cu coaja.

Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist,nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

Pilaf de hrisca

Ingrediente:

200 grame hrisca

500 ml apa (pentru gatit)

o ceapa

un morcov

50 ml ulei

o lingurita de otet

o lingurita de sare

o mana de patrunjel tocat

Mod de preparare:

Cu o seara inainte punem hrisca la inmuiat in apa rece cat sa o cuprinda. Adaugam si o lingurita de otet si lasam peste noapte.

A doua zi scurgem hrisca din apa in care a stat peste noapte.

Aprindem cuptorul la 180 de grade.

Curatam morcovul si ceapa.

Morcovul il dam pe razatoarea mica iar ceapa o taiem marunt.

Incingem uleiul intr-o tigaie si adaugam ceapa. Calim un minut amestecand in ea.

Adaugam morcovul, amestecam si lasam la calit impreuna cu ceapa inca un minut dupa care punem peste legume 100 de ml de apa.

Lasam legumele sa se gateasca pana cand scade apa dupa care adaugam hrisca si sarea.

Amestecam bine totul si adaugam si restul de 400 de ml de apa.

Lasam sa fiarba pe aragaz 5 minute dupa care adaugam patrunjelul.

Dam vasul la cuptor si lasam sa se gateasca pana cand scade apa, aproximativ 15 minute.

Cand este gata servim calda alaturi de o salata sau chiar friptura daca nu doresti o mancare vegan (de post).

Pofta buna!

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scrie o opinie
Utilizăm cookie-uri si alte tehnologii similare pentru a imbunatati experienta dvs. de navigare si functionalitatea site-ului nostru. Politica de utilizare Cookie-uri